Najčešće postavljena pitanja

Garancija na fiskalne uređaje iznosi 12 mjeseci.

Od momenta predavanja sve potrebne dokumentacije, brzina stavljanja fiskalnog uređaja u funkciju iznosi od 3 do 5 radnih dana.

Navedeni rok za stavljanje fiskalnog uređaja u funkciju traje ovoliko radi:

  • Vremena koje je potrebno za izdavanje rješenja Poreske uprave;
  • Vremena koje je potrebno za pripremu uređaja za fiskalizaciju.

Kupci koji imaju PDV broj, dužni su isti priložiti radi fiskalizacije.

Oni koji nemaju PDV broj, dužni su priložiti ID broj.

Ulazak u PDV sistem podrazumjeva prikupljanje određene dokumentacije i zamjenu fiskalnog modula i žurnala. Ovo se odnosi i na obrnuti proces, odnosno proces izlaska iz PDV sistema.

U dodatnu fiskalnizaciju spada sljedeće:

  • Promjena adrese fiskalnog uređaja;
  • Promjena naziva firme;
  • Ulazak u PDV sistem;
  • Izlazak iz PDV sistema;
  • Zamjena fiskalnog modula i žurnala.

Koriste se različite metode storniranja računa za različite fiskalne uređaje.

Da bi uspješno stornirali račun, morate nam dostaviti sljedeće informacije:

  • Model fiskalnog uređaja, odnosno IBFU broj;
  • Vrsta računa (gotovinski ili virmanski).

Servisiranje obuhvata popravku neispravnosti i tehnički pregled fiskanih proizvoda.

Servisiranjem fiskalnog sistema, smatraju se tehnički pregled, odnosno radnje na hardveru ili softveru fiskalnog proizvoda u cilju osiguranja tehničke ispravnosti ili funkcionalnosti fiskalnog proizvoda.

Obveznik je dužan da minimalno jednom godišnje obavi tehnički pregled na fiskalizovanim fiskalnim sistemima.

Sva prava pridržana. © 2017 Imtec d.o.o.