Zašto odabrati Imtec?

Imtec d.o.o. pruža usluge fiskalizacije od samog donošenja zakona za fiskalizaciju, pružajući punu podršku svojim višegodišnjim, zadovoljnim korisnicima koji su svjedoci naše pouzdanosti i kvaliteta.

Tu smo da vam pomognemo pri odabiru fiskalnog uređaja koji će u potpunosti odgovarati vašim potrebama i omogućiti vam da na jednom mjestu obavite sve što je potrebno kako bi se uključili u proces fiskalizacije. Stojimo vam uvijek na raspolaganju kako bi se osigurao kontinuiran rad pružajući vam telefonsku, online podršku ili dolazak na adresu. Tu smo da otklonimo sve eventualne probleme, pobrinemo se da dobijete odgovore na sva vaša pitanja, podučimo vas kako bi ste mogli samostalno i sa pouzdanjem raditi na svom fiskalnom uređaju i naravno ponudimo servis koji će vam uvijek biti na raspolaganju.

Naš asortiman fiskalnih sistema i usluga zadovoljava od najjednostavnijih do najkompleksnijih potreba korisnika. Specifično nudimo ugovore o održavanju fiskalnih uređaja uz zakonski obavezan ugovor o servisiranju fiskalnih uređaja. Surađujemo sa preko 1000 zadovoljnih partnera koji koriste naše usluge fiskalizacije i održavanja ugovora na više od 3000 uređaja. Uspješno pružamo podršku i održavamo uređaje zahtjevnim klijentima koji imaju u upotrebi više od 150 fiskalnih uređaja.

Ovlašteni smo servis za Tring, ERP i Tremol, Epson BA , Sekunda BA i Best BA fiskalne uređaje.

Benefiti suradnje sa Imtec servisom :

  • Fiskalni servis sa najvećim brojem Ugovora o servisu u F BiH;
  • Profesionalni i obučeni serviseri;
  • Vlastiti vozni park za intervencije na adresi;
  • Pozivni centar za podršku kupcima;
  • Administrativna podrška;
  • Podrška putem telefona;
  • Podrška putem e-maila i on line podrška;
  • Podrška putem udaljenog pristupa;
  • Baza podataka kupaca i servisnih intervencija;
  • Mogućost dostavljanja uređaja na servis iz svih prodajnih centara Imteca širom BiH.
Sva prava pridržana. © 2017 Imtec d.o.o.